Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Połaniec oraz innych jednostek
- Przedmiot zamówienia
- dostawy
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- przetarg nieograniczony
- Ogłaszający
- Gmina Połaniec
- Województwo
- ŚWIĘTOKRZYSKIE
- Powiat
- staszowski
- Miasto
- Połaniec
- Ulica
- ul. Ruszczańska
- Numer budynku
- 27
- Data publikacji do
- 2027-12-31
- Termin składania ofert
- 2017-10-27 10:45
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 3 503 260 kWh.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy sprzedaży energii elektrycznej - załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 220) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tekst jednolity: Dz. U.
z 2013 r. poz. 1200).
4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego
z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. PGE Dystrybucja S.A.
5. Wymagania stawiane Wykonawcy:
Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do:
a) zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej,
b) reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy.
6. W Załączniku nr 2 do SIWZ wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej w obrębie grup taryfowych ujętych w SIWZ oraz wycenionych w formularzu oferty.
7. Podana wielkość wolumenu energii elektrycznej określona w pkt 1 jest wartością szacowaną na podstawie dotychczasowego zużycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii elektrycznej względem ilości określonej w pkt. 1, spowodowanej zmniejszonym lub zwiększonym zużyciem energii elektrycznej w ilości odpowiadającej rzeczywistemu zapotrzebowaniu Zamawiającego niezależnie od szacunkowej prognozy jej zużycia. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii elektrycznej. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego w pkt. 1 nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej wg cen określonych w umowie. Zaistnienie okoliczności, o których mowa spowoduje odpowiednie zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu Umowy.
8. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia opisane są w:
a) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 220),
b) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz.623,z późn. zm.),
c) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tekst jednolity: Dz. U.z 2013 r., poz. 1200 z późn. zm.).
9. Nazwy i kody opisujące przedmiot zamówienia (CPV):
09300000-2 - energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09000000-3 - produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09310000-5 – elektryczność
10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania nazw (firm) podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zgodnie z art. 36ba ust. 2 ustawy Pzp jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
W dniu 24.10.2017r. Zamawiający zamieścił odpowiedzi na zpytanie Wykonawcy do SIWZ oraz przesunął termin składania ofert na dzień 27.10.2017r. godz. 10:45, otwarcie ofert w dniu 27.10.2017r. godz. 11:00.
W dniu 27.10.2017r. zamieszczono informację z otwarcia ofert.
W dniu 02.11.2017r. dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.