Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Zakup i dostawa drobnego sprzętu rehabilitacyjnego/wspomagającego zamówionego na potrzeby użyczenia go osobom niepełnosprawnym/niesamodzielnym – uczestnikom projektu pn. „Rozwój wysokiej jakości usług społecznych w Gminie Połaniec – wsparcie dla usług asystenckich i opiekuńczych” realizowanego w Gminie Połaniec, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020
- Przedmiot zamówienia
- dostawy
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- przetarg nieograniczony
- Ogłaszający
- gmina Połaniec
- Województwo
- ŚWIĘTOKRZYSKIE
- Powiat
- staszowski
- Miasto
- Połaniec
- Ulica
- ul. Ruszczańska
- Numer budynku
- 27
- Data publikacji do
- 2018-12-31
- Termin składania ofert
- 2018-09-03 10:00
1. Opis:
Przedmiotem zamówienia jest zakup drobnego sprzętu rehabilitacyjnego/wspomagającego w ramach projektu pn.: „Rozwój wysokiej jakości usług społecznych w Gminie Połaniec – wsparcie dla usług asystenckich i opiekuńczych”, realizowanego w Gminie Połaniec, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020r. wg warunków technicznych i ilości wskazanych w zakresie rzeczowym zamówienia - załączniku do SIWZ, wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
2.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów
wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
4. Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczenia w sposób trwały na każdym sprzęcie logotypy zgodne z aktualnie obowiązującymi zasadami „Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji oraz „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020”:
- Logo Funduszy Europejskich Programu Regionalnego
- Herb Województwa Świętokrzyskiego
- Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny.
5. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami przedmiotu umowy w określonym terminie w ilości zgodnej z załączonym zakresem rzeczowym zamówienia.
6. Przedmiot umowy dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego przy ul. Ruszczańskiej 27 w Połańcu, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 15:00.
7. Obowiązkiem Wykonawcy jest informowanie swoich: podwykonawców, podmioty trzecie, konsorcjantów oraz wszystkie osoby fizyczne, których dane będą wykorzystywane o przetwarzaniu ich danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania oraz o fakcie, że odbiorca tych danych będzie Zamawiający. W sytuacji kiedy dane osobowe nie będą pozyskiwane bezpośrednio od osoby, której dotyczą obowiązkiem Wykonawcy będzie poinformowanie tej osoby.
Wymagania dodatkowe:
Wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia - min. 12 miesięcy, a max. 24 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna sie od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru.
W dniu 22.08.2018r. dodano zmianę nr 1 do SIWZ i odpowiedzi do zapytania Wykonawcy do SIWZ.
Wydłużono termin składania ofert do dnia 28.08.2018r. godz. 11:00, otwarcie ofert w dniu 28.08.2018r. godz. 11:30.
W dniu 23.08.2018r. dodano zmianę nr 2 do SIWZ i odpowiedzi do zapytania Wykonawcy do SIWZ.
Wydłużono termin składania ofert do dnia 29.08.2018r. godz. 10:00, otwarcie ofert w dniu 29.08.2018r. godz. 10:30.
W dniu 27.08.2018r. dodano zmianę nr 3 do SIWZ i odpowiedź na zapytania Wykonawców do SIWZ.
Wydłużono termin składania ofert do dnia 03.09.2018r., godz. 10:00, otwarcie ofert w dniu 03.09.2018r. godz. 10:30.
W dniu 27.08.2018r. dodano zmianę nr 4 do SIWZ - zmiana zakresu rzeczowego.
W dniu 03.09.2018r. dodano informację z otwarcia ofert.
W dniu 26.09.2018r. dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.